Sider

tirsdag 1. september 2009

Valpekurs tirsdag 01.09.2009

Da var jeg på skolen idag også :) Idag skulle dere ha sett meg, jeg var SÅÅÅ flink :)
Helt med altså!! Fikk veldig bra kommentarer av hundeinstruktørene også, de sa noe som : " Veldig bra Jippi, sjekk hvordan hun tramper med labbene" :) Da ble jeg veldig stolt!

Idag lærte vi mer fooddrive, innkalling, venning og noe annet som jeg ikke husker.. Det var hvertfall at vi skulle gå i en halv sirkel rundt eierne og sette oss når vi kom på venstre side :) Hundeintstruktørene skulle også se hvordan vi kunne sitt, og det var kjempe enkelt for det kan jeg jo fra før av :) Også skulle de komme å hilse på eierne og vi måtte holde oss i ro.. Jeg var helt rolig, for jeg visste at pappa hadde en pølsebit i lomma, og den fikk jeg for jeg var så flink :)

Nå syns jeg virkelig søndagsskolen er ålreit :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar