Sider

søndag 15. november 2009

Utstilling i Kongsberg

Idag har vi vært i Kongsberg, der jeg har vært på min første utstilling :)
Det var kjempe spennende for det var for så mange hunder der og spennende lukter :)

Jeg stakk av med 1.plass i min gruppe (valp fra 6-9mnd), jeg var jo den eneste hunden i gruppen men det spiller jo ingen rolle for dommeren syntes hvertfall jeg var fin nok til å få en 1.plass :)
Senere konkurrerte jeg mot Nieda (hunden til Christian) i BTK og der fikk jeg en fin 2.plass :)

Min kritikk:
Passe stor, bra proposjoner, fint hode og uttrykk.
Venstre øre kipper. Bra hals og overlinje. I litt for godt hold. Meget valpete bevegelsesmønster.
Trenger mer ringtrening.

Alt i alt en veldig koselig dag :)

PS: Jeg fikk endelig møte min kullbror Janos :) Han var skikkelig kul!

Eilleen skriver: Jeg syntes det gikk ganske bra med Jippi idag, med tanke på at det er første gang hun er i ringen og ikke minst første gang jeg er i ringen! Jeg trodde rett og slett jeg skulle dø før jeg gikk i ringen, men det gikk heldigvis bra :)

5 kommentarer:

  1. Jippi var veldig fin:-) Hun og Nieida har mye til felles synes jeg:-) Håper vi treffer dere igjen, og at vi får bedre tid til å prate:-)

    Jeg synes utstilling blir gøyere og gøyere for hver gang jeg;-) Slik blir det sikket for dere også:-)

    SvarSlett
  2. Gratulere med bra resultat Jippi! Håper vi kan prates ved en senere anlednig!

    SvarSlett
  3. Gratulerer Jippi!
    Det er slettes ikke farlig å vise seg blant lapphunder og menneskene deres :o) Håper vi ses på utstilling en annen gang.

    SvarSlett
  4. Gratulere med en fin kritikk og en fin plassering! Var veldig hyggelig og se dere igjen. Håper vi får bedre tid til og prate neste gang.
    Og Eileen: Du gjorde en flott jobb i ringen!:-)

    SvarSlett