Sider

fredag 4. september 2009

Valpekurs

Igår var jeg og pappa Chris på valpekurs igjen. Mamma måtte jobbe. Vi var heldige med været, det begynte å regne rett før kurset begynte, også regnet det hele kurset igjennom. Det syntes jeg var deilig, for jeg elsker regn!
Vi trente på fooddrive, innkalling, snu høyre/venstre/helt om og på plass. Så nå har jeg snart lært meg sitte ordentlig på plass!

En annen tur jeg glemte og fortelle om forrige uke, var turen med en av mine beste venner, Jack Russelen Alma. Vi to, sammen med pappa og bestefar var ute i skogen og løp løse. Heldigvis regnet det også denne dagen, slik at Alma og jeg kunne bade i vanndammene. Nam nam!
I skogen fant vi også noen blåbær, og som dere vet, elsker jeg blåbær! Det er veldig bra for kroppen! Jeg skal legge ut et bilde av Alma, og hennes søster Emma, som er en blanding av Jack Russel og Shi Tzu.

Alma og Emma

1 kommentar:

  1. Så bra at du har begynt på valpekurs da Jippi!! Det gikk jeg åsså når jeg var liten!!
    Det var veldig gøy!! Mariken trener lydighet med meg nå og det er gøy men noen ganger så lokker jeg ørene. He-He
    Suss fra Roxie!!

    SvarSlett