Sider

tirsdag 6. oktober 2009

Nye bilder :)

Idag plaget mamma meg ved å ta bilder mens jeg slappet av. Slitsomt altså!
Hun har også tatt med noen gamle bilder som ble tatt for en stund siden.

For de av dere som har lyst til å se, her er bildene:





Her ser dere jeg gi henne et "advarende" blikk:

Her hjelper jeg pappa å pakke ut når han kom hjem fra militærøvelse:
Her er mitt berømte dådyrblikk:
Og tilslutt; meg med en av mine favorittbamser; Larven Lennie:


Håper dere likte bildene :) Ha en fin dag alle sammen :)
Voff Voff!

6 kommentarer:

  1. Gøy å se bilder! Jippi har blitt ei vakker og stor jente nå:-)

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder! Kjempe fint dådyrblikk. Mor og far klarer nok ikke å motstå det blikket!
    Veldig fin leke du hadde Jippi, den larven er nok god å ha!!

    SvarSlett
  3. Så nydelig, lodden og go'. Alltid moro å se bilder :o)

    Det er litt pussig, iblant får de søte små ett djevelsk uttrykk pga de lyse øyebryna...tenkt over det? Iallefall hadde vesle Nalle det ;o)

    SvarSlett
  4. Tusen takk alle sammen :)

    Nøve; Jaa! Det har vi merket :) hehe

    SvarSlett
  5. Så nydelig hun er! :-)
    Blir veldig spennende og treffe dere alle igjen på Kongsberg! Gleder meg! :-)

    SvarSlett